kardelenKuzey Herkese merhaba, gebelik koelstazı tanısı konan var mı? 33+5 inci haftamdayım aşırı dercede kaşıntım var tüm vücudumda kaşıntıdan uyuyamadım tüm gece. Dr um gebelik kolestazı olabilir dedi yarın gideceğim. Başına gelen var mı bu durum?
Arifcan16 kardelenKuzey bende de kasıntı vardı canm doktoruma soyledım fakat cildiyeye gönderdi cunku bacaklarımda küçük küçük kabarcıklar vardı ve özellikle gece baslıyodu bu kasıntılar cıldıyeye gittigimde uyuz oldugumu soyledı ve ilac yazdı eger sendede bu tür kabarcıklar varsa cildiyeye gitmeni tavsıye ederim 👍🏻
ozlem0643 kardelenKuzey bende 13 haftalık hamileyim gece çok kaşınıyorum bu haftalarda da olabiliyor mu
DilanG kardelenKuzey 32 haftada teşhis kondu şiddetli kasintidan dolayı kan testi ve safra testi istedi enzimler baya yuksekti ursoactive kullanıyorum düşüş oldu ama hala ara ara oluyor kaşıntı ne yapicam bilmiyorum doktorum bekleme taraftarı başka bir doktor hemen alınması gerekli diyor kafam karıştı iyice ne yapacağımı bilmiyorum
kardelenKuzey Arifcan16 Bende kabarcık yok sadece kaşınıyorum gün içerisinde de var ama özellikle gece uyutmayacak derecede kaşınıyor
Arifcan16 kardelenKuzey doktorunuzun dedigini bi yapın eger gebelık kolestazı yoksa cildiyeye gidin derim sonradan cıkyo o kabarcıklar
DilanG kardelenKuzey 37+5 mutlaka test yaptırın belli olsun ne olduğu en azından ilaca başlatırlar biraz rahatlarsiniz sabaha kadar uyuyamiyordum kasintidan
DilanG kardelenKuzey Soğuk suyla duş alın leğen gibi bişe varsa içine soğuk su ve buz koyup ayağınızı koyabilirsiniz beni biraz rahatlatiyodu Allah sabır versin zor bişe