balarisi06 kilom ideal canım hatta 2 kg daha verdim tedavi sırasında çok su içtim. Normalde de abur cubur yemeyen bi insanım. Organik yumurta, ev yoğurdu, vs. Ben de prowoman almayı düşünüyorum. Eşime de proman. Onda da ciddi sorun var malesef. Defalarca takviye kullandı ama işe yaramadı. Benim amh ve fsh iyi. Ona rağmen en fazla 9 yumurta toplanabildi ve hep 2 transfer oldu. 3 gün ama. 5 güne gidemedi hiç.
Doktorun kimdi peki. Benim rapor hakkım bitti zaten artık raporlu olmayacak. Direkt adetli iken mi gidilmeli, yoksa görüşülüp bikaç ay sonraya mı sıra veriliyor?