Nesli6153 11+1 olduk bugün çok şükür. Sol kasığımda sancı oluyo bıçak saplanıyo çıkıyo gibi oluyo sizde De oldu mu Ya da oluyor mu? Bu aralar üzüntü yaşadım bikaç sebepten dolayı nedeni olabilir mi ya da normal bişey mi
Nida_Y Nesli6153 doktorum bana o haftalarda normal demişti. Kısa süreli ufak batmalar ama şiddeti çok artarsa mutlaka doktora danışmak gerekiyor bir de yine doktorumun tavsiyesi üşütmemeye dikkat et ayakların hep sıcak olsun yoksa bu ağrıları daha şiddetli yaşarsın demişti 🙌🏻