13.haftadayım bugün ikili tarama için gittim baya bi doktor inceledi vs cinsiyet sordum ben kız olarak anladım ama 1ay sonra geldiğinde daha net bi sonuc alırsın dedi sizce değişirmi Allahta biliyoya hep eşimde bende kız çocuklarına daha bi farklıyız bu haftalarında gidip kız deyip sonra değişen oldumuu 🤲🏻🤲🏻😍😍