Arkadaşlar eşim tutturdu çocuğumun ismini bekirefe koyucam diye bide ayrı olmucakmış birleşik olmakmış babasının ismi Bekir ve eşimin tarafı hep bu şekilde gelmiş Bekir oğlu emin emin oğlu Bekir mezarlık bile bu şekilde ama ben Bekir koymak istemiyorum ufacık çocuğa Bekir nedir ya diyorum tamam Bekir koyalım ama yanına poyraz çınar falan koyalım bari diyorum yok illa bekirefe nasıl vazgeçirebilirim şuan cinyetimiz belli değil sırf Bekir isminden dolayı kızım olsun istiyorum yaa 😔