Kızlar merhaba 🙋🏻♀️ Riskli bir gebelik geçirdiğimden 3 farklı doktora gidiyorum, şuan 14+4 günlük hamileyim. Üstten bakan 2 doktorda erkek dedi, sonra diğer doktoruma gittim alttan muayene etti ve baya detaylı 5 6 dakika boyunca sadece cinsiyetine bakıp kız dedi, ama diğeri de %100 erkek pipisini gördüm dedi hangisi doğru olabilir 🤔