buseyusuf27 Tubacati bende renne duo içiyorum benıde o rahatlatıyor baskası ıse yaramıyor 🙄 kızımın ayakları miğdeme baskı yaptıgı ıcın migdem yanıyor azcık daha sabır son ay sonra rahatlıcaz 😁
SevimliCasper Hmlayse Ben en son 32+1 de gittim . Kilosu 1 kilo 876 gr , boyu da 41,8 cm çıkmıştı . Minyon tipli olduğum için bebekte biraz bana benzeyecek sanırım 😬😅
Sehergul Hilalgc bende o haftada gitmiştim 2400 kilosu 47 cm boyu doktorum çok güzel dedi haftasına göre sizin cinsiyet nedir benim.kız
SevimliCasper Tubacati inşaAllah 🤗 ben de bir an evvel doğsun istiyorum . Zaten yüzünü de göstermiyor. Renkli görüntüsü bile yok elimizde 😁