annepanda Çok üzüldüm kaybınıza ama bu sizin elinizde olan bir durum değil İnşAllah bebeğinizi sağlıkla kucağınıza alırsınız. 🌸
Tavsiyeniz çok yerinde aslında ama devlet hastanelerinde böyle bi destek alabilirmiyim acaba ? Özele gitme imkanım yok. 11. Haftamdayım ve 1.5 kg almışım ama bebeğin sağlık durumu 20 sinde dr muayenesinde belli olucak. Ben ceviz, pekmez, muz badem gibi yiyecekleri tüketmeye özen gösteriyorum sebzede yeşillikleri sadede fazla meyve yiyemiyorum ve su içemiyorum. Bakalım gidince neler olucak. 😥