fiona13 kızlar merhaba benim 21 . gün prgesteron değerim 32. bat 10 ekim ama idrar testi sabah negatifti. sizce şansım var mıdır?
sophia fiona13 olabilir canim. Benim de progesteron degerimin karsisinda referans olarak 1.trimester yaziyordu. Hamile oldugumu bilmiyordum bile meger hamileymisim. Cok yuksek bu deger bence suphelen :)
fiona13 sophia akşam kan vereyim bari testlere bakmaktan silik cizik bişiy var mı diye kör olucağım yoksa. teşekkürler cevap için . 25-26 eylül yumurtlama 27 eylül çatlama günümdü .25 ve 27 değerlendirdim olmuş olsa çıkar mıydu sence idrarda ?
fiona13 kardelen214 teşekkür ederim, idrarda hçbirşey çıkmıyor erken olduğu için çıkmama ihtimali var o zaman