Merhaba kızlar, 21 haftalık hamileyim serklajlıyım nerdeyse sürekli yatıyorum günde toplam 1 saat anca ayakta duruyorum sürekli bi endişe korku bişey olucak diye tedirginim. 2 haftadır da sarı akıntım var antibiyotik kullandım geçmişti az az 2 gündür yine başladı kafayı yicem sanırım yine enfeksiyon oldu.. Enfeksiyonla nasıl başedicez bi fikri olan varmı?