kedidirokedi ben de aynı sizin gibiydim. Hatta hamilelikte bırakmam gerektiğini düşünüp canımı sıkıyordum. Ben inanılmaz bir iştah kesintisi yaşıyorum. Ve bunu ilk, canımın kahve istemediğini farkettiğimde anlamıştım😄 kahveden soğumuşum. Gerçi ben her şeyden soğudum yiyecek içecek anlamında. Size tavsiyem, günde bir fincan tüketmeniz. Bir fincanın zararı yok zaten.