1zeynepelif UmayAsya ben hep kızım olursa adını elif koymak istemiştim 🥰 umay elif çok tatlı olur bence 😍
Aysesen80 Umay tek başına güzel Bi isim öz Türkçe hem. Koyacaksınız da Türkçe kökenli Bi isim olsun farklısı bence uymaz.. Mesela Umay sena Umay Bengü, begüm, gökçem,
UmayAsya Ben bu zamana kadar hep umay sare düşünmüştüm ama yaşlılar malesef sara falan demeye başladı daha şimdiden 😄😄o yüzden kararsız kaldım duru var bir de aklımda umay duru