mucize_bebek Eeceemm canım merhaba ben 2. Gebelikte yaşadım bebeğim 5.5 aylığa kadar kız bebek dedi. Sonra erkek bebek dedi. Alışveriş yaptım pembe pembe ama sağlık olsun değiştirdiğimi değiştirdim. Kalanı giydi oğlum👶
Merversan Eeceemm benimde oyle olmuştu bi çıkıntı görüyorum elide olabilir emin değilim dedi 13. Haftada kesin kız dedi
Hulyauygur Bana 10+4te bir çıkıntı oluşmaya başlamış gibi erkek olabilir demişti dün de 12+1de bacak arasında sadece kordon görüyorum %70 kız dedi 🤗👼🏼❤
Eeceemm Zaten doktorların bukadar erken cinsiyetten bahsetmelerini hiç anlamıyorum insanların duygularıyla oynuyorlar