İğne acıtıyor ilki çok acıtmıştı ikinciyi yaptırdım hemşire içine biraz anestezik mader ekledi çok rahat oldu hiç acımadı ve sonrasında da acımadı söylersiniz ben girer girmez hemşireye 9 haftalık hamile olduğumu söyledim ve acı eşiğinin düşük olduğunu sızısına dayanamadığımı acıdığını söyledim ona göre az koydu anestezi maddesini