Elmaveannesi Ozge1309 29+4 olduk kizimla :) gece yatarken kaburgama cok baski uyguluyor minigim, derin nefes çekemiyorum cigerlerime.. bacak ve ayak agrisi oluyor. Cok yorulursam da bel ağrısı. Onun dışında baya hareketliyiz artik tekmeler karnimin seklini değiştiriyor 🥰 gece 1 2 kerede wc ihtiyaci oluyor :)
gizemonerr Ozge1309 biraz çatı ağrılarım başladı, onun dışında iyi gidiyor çok şükür 🙏🏻 33+4 olduk kızımla ❤️ artık gün sayıyoruz ,çantamız herşeyimiz hazır🤗 senin nasıl gidiyor kuzum ,kaç haftalıksın?
Ffc2224 Ozge1309 23. Haftaya girdik bugun oğlumla 🤍💙 suana kadar pek beni yormadı sadece biraz bel agrılarım var 😅 bakalım ilerleyen zamanlarda neler bekliyor bizi
lifeofmybaby Ozge1309 6+4 olduk güzel geçiyor çok şükür bazen halsizlik, iştahsızlık oluyor biraz da mide bulantısı onun dışında her şey güzel çok şükür😍🙏🏻❤️ Sizin nasıl😌
Ozge1309 lifeofmybaby sende de benim gibi kusma olmadı herhalde benimde mide bulantım ağızda acı tat çok oluyor iştahsızlıklarım geçti bir açıldı iştahım o açılış 😂
Ffc2224 Ozge1309 inşallah valla ben cok razıyım suana kadar ondan hiç bulantı kusma olmadı sadece agzımda acı tat var birde bel agrısı bunlarda cekilmeyecek seyler değil 🥰
Birgul Ozge1309 8. Haftadayz şükür güzel geçiyor cok fazla bulantım falan olmuyor vücudum alıştıkça halsizlik azalıyor gibi bakalım bizi neler bekliyor😇🥰
Ozge1309 Birgul benimde halsizliklerim azaldı 5. Haftada çok daha fazlaydı şimdi daha iyiyim allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin 🙏
Esraaelisa1 Ozge1309 35+3 günlük oldu Kızım 👧 şu zamanlarda gece uykularım yok ve ellerim sürekli şişiyor karınca gibi uyuşuyor ağrıyor parmaklarım falan miğde yanması v.s 🙄
Esraaelisa1 Ah kızlar ben 8 ay boyunca kustum prilam dr hap verdi doktor o hap olmasa günlerim zehirdi hala içiyorum o hapı
deletedmom559 ocean mummy omega 3 multivitamin multimineral Gyno ferro sanol D3 vitamini Kızlar bu ilaçları kullanan var mı acaba doktorum dun verdi nasıl kullanılıyor bilmiyorum yardımcı olursanız sevinirim ☺️
deletedmom559 Ozge1309 bende ilk başta onu verdi doktor 13 haftalık olduk bunları verdi dun ama nasıl kullanırım bilmiyorum