Lütfen doktorları dinleme. Dua et rabbine sığın. Doktorlar en ufak şeyi bile abartıyorlar genelde. Olumsuz şeylere kulaklarını tıka. Sabret, dua et. Eğer nasibi varsa senin yanına gelecek annesi. Ama senin psikolojin çok önemli. Güçlü ol inşallah. Rabbim muhafaza etsin. 💕