Deryayurt Kızlarrr günaydın daha önceki postlarımdan bilen bilir belki 12 gün adet gecikmesiyle beta hcg 26ydı iki gün sonra 94 oldu. 4 gün sonrada yani pazartesi günü 590 oldu sizce nasıl kimyasal olma ihtimalı yoktur heralde artık değil miii 🤲❤️
EdaM2358 Deryayurt maşallah güzel artmış canım Rabbim hayırla ve sağlıklı bi şekilde kucağına almayı nasip etsin 🤲🏻☺️