Sena1k Kızlar sabah kalktığımda bişey yoktu kahvaltı yapmaya başladım karnıma inanılmaz bi sancı girdi özellikle karın üst kısmımda midem mi karnım mı anlayamadım 29 haftalığım böyle sancılar oluyor mu kramp tarzı
Esmakks Sena1k bana da aynısı oluyordu adet ağrısı gibi ağrılar giriyordu geçen hafta gittiğimde doktoruma sorduğum da normal dedi. Artık rahim kendini doğuma hazırladığı için olabilirmiş. 30 haftalığım şuan
irva Sena1k Normal canım dinlenince geçiyorsa problem yok.Yavaş yavaş kasılmalarda olacak yalancı sancılar da başlayacak.😊
Bgmky Sena1k 28. Haftaya girdik bizde dün gece ilk defa bende de oldu uykumdan uyandırdı resmen ağrı.
Sena1k Esmakks şiddetli miydi yanı korkutmadı değil beni karnımı oğuşturdum tur attım evde biraz geçti 3 kere oldu peş peşe 🙄
Esmakks Sena1k şiddetli oluyor bazen bıçak saplanır gibi oluyor bende korktum ama doktora sorunca rahatladjm😂
Sena1k irva hani sabah kalktım kahvaltı yaptım bitmeye yakın girdi ağrı işte yapmamıştım yorgun değildim baya korkuttu beni ağrıdı baya ilk defa oldu 🤭
Sena1k Bgmky ne kadar sürdü mesela benim bi girdi 15 saniyeye kadar sürdü belimi bükerek yürüdüm o derece sonra geçti 1 dakika sonra yine girdi bu şekilde
Sena1k Cemrenur belimi bükerek yürüdüm o derece bi ağrıydı şiddetli yani şuan geçti ama korktum valla 🤭
Elfynsmr Sena1k bu kramp ve kasılmalar normal canım genelde doktor magnezyum öneriyor kramp giriyor dediğin zaman ekstra bir problem yoksa ki bu haftalar bebeğin hızlı büyüme haftaları rahminde büyüyo yer açıyo kendine
Sena1k Bgmky benimde karnımı oğuşturunca ve yürüyünce geçti ama ağrı şiddetliydi evet rahatsız ediciydi yani
Serifeisitmir Sena1k canım benimde oluyor 29+4 teyiz doktorumuz dinlenince geçiyorsa sorun yok ama geçmiyor ve düzenli ağrıysa mutlaka doktorunla görüş
Sena1k Serifeisitmir düzenli bi ağrı değil yani bir gece önce oldu çok şiddetli değildi bide aradan 2 gün geçti sabah kahvaltı yaparken oldu o şiddetliydi uzandım sabah geçti daha olmadı ama ağrı şiddetliydi korktum 15 saniye sürdü
Serifeisitmir Sena1k geçiyorsa sorun yok canım ama yine de gidince doktorunla görüş bu haftalarda rahim kendi i doğuma hazırlıyormuş
Sena1k Serifeisitmir doktordan da yeni geldim 4 gün önce o zaman olmadığı için böyle bişey sormadım birde oturduğumuz ilçede özel yok ben her ay gidiyorum merkeze 😬 düzenli değil ya ondan önemsemedim ama sizdeki nasıl bi ağrı mesela hafif hafif mi yoksa gerçekten ağrıdımı ben oturamadım o an mesela eğilerek yürüdüm hafif hafif geçti 15 saniyede
Serifeisitmir Sena1k belli olmuyor canım bazen çok şiddetli oluyor kipirdayamiyorum bazende çok hafif oluyor