Merhaba kızlar idrarımda enfeksiyon çıktı doktorum suya atılıp içilen toz ilaçtan verdi kullandım 1 hafta olacak neredeyse ama faydasını görmedim sanki çünkü afedersiniz çamaşırım hep ıslak benimle aynı durumu yaşayanlar nasıl kurtuldunuz kurtulan varmı? Bebeğe zarar gelecek diye tedirginim