Merhabalar ♥️ 35 haftalık hamileyim. Ayaklarımda şişkinlik oluyordu ama bu sabah dizimin üstüne kadar bir ağrı oluştu ve aşırı şiş. Normalde uyandığımda çok şiş olmazdı. Bebeğe bir sıkıntısı olacak diye endişeleniyorum. Bu durumu yaşayan varsa paylaşır mısınız lütfen 🌺