Kızlar gaz şikayeti yaşayan var mı nasıl baş ediyorsunuz ayağımın altına sıcak su torbası koyuyorum ama mümkün değil hafifleme olmuyor aşırı derecede sancı yapıyor nasıl geçecek bilmiyorum ne uyutuyor ne gün içinde huzurla oturtuyor ne yesem gaz yapıyor gibi😭😰