Edizinannesii Mom046 ben battaniye ve muslin aldım battaniye güzel ama muslin biraz küçük bilginiz olsun alt açma ise çok dandik ve ince geldi yastığı hiç yastık gibi değildi ıncecik örtü gibiydi. Küvet seti ben e bebekten aldığım için almadım ama güzel duruyordu sadece diledi yok anne yani yatağı çok buyul be kaliteli durmuyor benim gozlemlediklerim bu kadar umarım işinize yarar 🌺
Cyln09 aysenurksgl alt açmayı çok iyi bulmadım o yüzden sadece küvet setini aldım bebek şampuanları gelmiş onlardan da aldim
Merve1192 zynb_ozkn şoka gelen mama sandalyesi hiç güzel değildi biz aldık önceki geldiğinde kirilivercek gibiydi letgodan sattık🙈 a101 e gelen iyi oluyormuş galiba
zynb_ozkn Mom046 diğer ürünler vardı hep ama mama sandalyesi sınırlı geliyor ya heemm almışlar aynısı 15 ekimde a 101 e geliyor bu seferde şansımızı orada deneyelim😄
Tunc35 Küvet seti gayet güzel, müslin, alt açma bezi aldım ben, hepsi çok güzel fakat battaniyeyi hiç beğenmedim almadım o yüzden , battaniye gibi değil ince bi örtü gibiydi
Tunc35 Mom046 zaten müslin örtüsünü falan almıştım ben ama bunu emzirirken falan kullanırım diye aldım, çok kaliteli değil ama işimizi görür diye düşünüyorum ben sevdim ☺️
Mehtapakgl Mom046 benimde çok içime sinmedi ama yinede aldım bitane. İllaki kullanılacak yer buluruz.
Mom046 Tunc35 sevindim adınıza istediğimiz ürünlere ulaşmak güzel bim ve A101 de daha fazla yoğunluk olacağı kesin