Bugun kontrolumuz var ınsallah hersey yolundadır dualarınızı eksık etmeyin kızlar 🙏
Gd1992 umarım herşey yolundadır. Biz de kontrolden geldik şimdi 🥰 kaç haftadasınız
HKY 31. Haftama gııcem ınsallah sz
Gd1992 aa bizdee😇 30+4 deyiz🙃 nasıl geçti kontrol? Kilosu nasılmış miniğin
HKY bugun gtcem akşam kontrole bakalm . Eşimin işten cıkmasını bklıorm.
HKY hatt sznle aynıyız bnde bugun 30+3 üm
Gd1992 hadi bakalım güzel haberlerle dönün inşallah 😊