Gd1992 Kızlar emzirme atleti südyeni şart mı sizce ? Tecrubeli annelerden bilgı istıyorum ona gore alıcam
91ARIN91ASK Gd1992 sütyeni bilmem ama aleti sanırım almak mecbur ilk gelmeye biliyor diye sağılıyor yengem almıştı sütyende o esna da giyilceğini düşünmüyorum sonradan belki oda atletli olanlar var ben onlardan alıcam daha kolay
Ozdmrkbraa Gd1992 genelde arkadaşlarımın kuzenlerimin tavsiyesi emzirme atleti yeterli oluyor dediler hani kaplı emzirme atletleri var üst tarı sütyen gibi onlar en kullanışlı olanlarıymış ben onlardan alacam kuzum burda ki bi kaç annenin yorumunda da onu görmüştüm
Epifenomen Gd1992 emzirme atleti yeterli,sütyen gereksiz bence. Özellikle kışın doğum yapacaksanız uzun olması beli de sıcak tutar.
Mrsozbekci Valla kişiye göre değişir ama benim çok işime yaradı 1.5 aylık anneyim çok kullanışlı geldi bana
Burcuu3761 Gd1992 emzirme südyenleri çok köt gerçekten o kadar para verdim 2 çeşit aldım göğsü bildiğiniz tutmuyor sarkık gösteriyor brn hiç memnun kalmadım en fazla 1 ay kullanmışımdır ama atlet nasıldır bilmiyorum onu kullanmadım
Fatmanurkor94 Sutyen eger goguslerın buyukse cok sarkık ve ucunu Bellı eden bısey ben 1 tane aldım ve kullanmadım bence gereksız atleti bilmiyorum ama ustten acmakka uğraşmaktansa dırek atleti ustunden alabilirsin