ebru-33 36+2 deyim canım bende. Sabah saat beşte tuvalete kalktığımdan beri anlamsiz sekilde aynı sancıyı çekiyorum öyle şiddetli ki bazen gözlerimden yaş geliyor geçene kadar. Anlayamadım korkuyorum da evde kimse yok hastanede uzak biraz eşimi beklemem gerekiyor