Ebruulik ayy ben de femara kullanmıştım. Bende de pco var. Adet geciktikten 10 gün sonra yaptım. Erken gebelik testlerinden yapmıştım. 5-10 dk sonra 2.çizgi çok silik çıktı. Ertesi gün 5 liralık olanlardan yaptım, 2.çizgi hemen ama çok silikti. Kan testi verdim sonra.Sonuç: hamİleydim😍 hamile olabilirsiniz yaniii. Testi tekrarlayın ertesi sabah. Eğer gebelik çok yeniyse silik çıkıyor☺️