selam kizlar..benim adet bozuklugum var..50,45,38 gun araliklarinda adet oluyorum.eskiden 50 gunden bir sonra İNOFERT VE DYUFASTON kulandigimdan beri once aderim 45 ,son adetim ise 38 gunden sonra oldu.ama simdi daha cok erken .adetimin 27 ci gunu.ve agrilarim var.aglayacak gibi degilde adet agrisi gibi.sanki adet oldum olucam gibi.ama kan akinti hic bir sey yok..sizce bu gebelik mi,ader geliyormu? bide son iliskim dun oylen oldu.ve esim aksam is nedeniyle gitdi..bilmiyorum yumurtalanma olmusmu ya daha varmi. Bu iki gunde cumaya kadar yumurtalanma olursa bu birlesimle gebe kala bilirmiyim?((