Emineasel bende 12. Haftamda oldum ilk gebeliğimde açılmam oldu ve hastanede iğnelere serumlara rağmen devam etti tuvalete bile kalkmadım Sonda takılıydı ona rağmen kısaldı ilaçla iğneyle uzamıyo kuzum ve 4 mm çok çok kısa bebeğin büyüyüpte baskı yaptığını düşün.Bu hamileliğimde de 12. Haftada serklaj oldum %1lik bi risk var ama iyi ki attırmışım dikişimi serklaj olurken 40 mmdi şimdi sancılarım oluyo çok şükür dikiş var dikiş tutuyo kuzum.23+4 hamileyim bu arada rahim ağzı bebek büyüyüp baskı yaptığı için 35 mm ölçülüyo inşAllah sağlıkla kucağına alırsın