34ikizannesi 23 haftalık hamileyim. İki gündür sürekli terliyorum haksizliğim var. Virüs kapmış olabilirmiyim? Geçiren yaşayan, var mı. Hamilelikte olur diye düşünüyorum terlemenin. Emin olmadan, gitmek istemiyorum hastaneye malum risk taşıyorlar bu zamanlarda
Ozdmrkbraa 34ikizannesi belirti olmadan test almıyorlar kuzum tat koku eklem ağrıların ne durum da benim karantinam dün bitti bu hafta da kendi kendime karantina verip evde duracam her ihtimale karşı
Fndkkrdu 34ikizannesi bence bı gidip test verin gerçi ilaç verilmiyor zaten olsada bol c vitamini alın hatta eczaneden c vitamini alın direk bol ceviz tüketin Allah korusun insalalh değilsinizdir 🤲
Evrimo 34ikizannesi geçmiş olsun. Kendinize normal gripmiş gibi doğal kürler ile tedavi uygulayın. Eğer nefes darlıgınız baslarsa hastaneye gidersiniz. Bosuna riske girmeyin. Bol vitamin, mineral, su ve dinlenme. En önemlisi ise izolasyon(her ihtimale karsı)
34ikizannesi Ozdmrkbraa Ozdmrkbraa tad alıyorum yediklerimden. Eklemlerin ağrıyor vücüdum halsiz. Ellerim yanıyor.
Murvetguven3446 34ikizannesi valla ben şuan hastanedeyim yaklaşık 5gündür nezle grip gibiydim ama dün geceden beri terlemem göğüs ağrım nefes darlığım var bide astım hastalığım da var malefes bilmiyorum nolcak
Ozdmrkbraa 34ikizannesi eğer isterseniz test verin içiniz rahat etsin ben bir hafta çektim normal hastayım zannettim sonra test verdim pozitif çıkınca 10 gün karantina verdiler karantinam bugün bitti de ben 1 hafta daha evde karantinada duracam