Dyguak 32haftalık hamileyim Cumartesi günü kanamam oldu doktora gittim ve doktor rahimde yara olduğunu söyledi ara ara kanamam devam ediyor. Doktor normal dedi ama korkuyorum bu şekilde olan var mı