Cansiin bende 2 3 ay aralıksız diş ağrısı çektim bir sürü doğal yol denedim antibiyotik kullandım Dr kontrolünde 2 kutu Largopen bir kutu augmantin diye bir antibiyotik kullandım bana mısın demedi dayanırım son ana kadar dedim olmadı artık kulağıma boynuma ve başıma vuruyordu kadın doğum Dr izniyle 16.haftamda diş çekimine gitmek zorunda kaldım adrenalinsiz lokal anestezi yoluyla dişimi çektirdim . Bende ve bebekte herhangi bir sıkıntı oluşmadı zaten morfin kullanılmıyor onun yerine farklı bir uyuşturucu iğne yaptılar bebeğe zararı olmayan