Merhaba anneler haftaya salı günü sabah sezaryen doğumum olacak 36 haftamda maalesef ki şekerim var ve hep yüksekti 200 lerde bi tane daha kızım var ve 3 yaşına girdi onu bırkıpta bi hafta veya iki hafta boyunca hastanede yatamadım şeker düzenlemek için şuan 35 haftalık gebyim ilk doğumum genel anestezi ile oldu şimdi ki doğumum ise mecburi olarak spinal olucak ve ben istemiyorum ama mecbur diyorlar riskli olduğu için spinal sezaryen olanlar nasıl geçti süreç anlatır mısınız çok endişeliyim 😔😔