Ozgecetindag Bizde 33+3 haftalık olduk ve asla uyku yok. Bir ara ne güzel uykum düzene girmişti ama son bir kaç haftadır yine zerre uyku yok. Sırt üstü yatsam bir dert, sağa dönsem bir dert, sola dönsem ayrı bir dert.. Affedersiniz ama tuvalette cabası, defalarca kez uykudan uyanıyorum. Bir yandan zaman çabuk geçsinde bebeğimize kavuşalım diyorum, bir yandan da doğum korkusuyla zaman yavaş geçsin diyorum.. Vee artık gerçekten bende başımı yastığa koyduğum gibi uyumak istiyorum, mesela eşim gibi.. 🐣🤍