Arkadaşlar 1 bucuk ay önce covid19 gecirdim negatife döndüm ama yaklaşık 10 gündür burnumda sabit kalan rahatsiz edici bi koku var ne yaptiysam gecmedi durduk yere koku geliyor ve aşırı rahatsiz ediyor. Eşim psikolojiktir falan dedi ama corona bazi insanlarda etki birakabiliyormus diye duydum cok ağır geçemediğim halde böyle bisey olabilir mi sizce? Ne yaptiysam burnumdaki o iğrenç koku geçmedi artik sinirlerim bozuluyor bu durumdan😥😥 Diğer kokuları da alabiliyorum