17 haftalık hamileyim kızlar kızım olacak Allah nasip ederse, Aden ismi düşünüyorum ama internette iki anlamı var bazı sayfalarda Allah’ın lanetlediği Ad kavmi diyor birinde Kuran’da geçtiği söyleniyor cennette bir köşe diye kafam çok karıştı bilgisi olan var mı