Anason23 hm bnde nakara bnde devlete gidiyrm 86 günüm kaldi ve bazi hastanelr sanci esnasinda yanina kimseyi almiyomuş sadece dogumdan snra gece yaninda kalmasi icn bikisi aliyoms die duydm ilk doğumum oldgu icn o.kismi cok düşünüyorm sizn gittnz hastane böylemi dogumu acaba bnm gittigm hastane nasil sistem uyguliycak bilmiyrm ama cogu hastane bu sekil.ilerliyoms virustn dolayi