@Kubraoomer bende böyle bir post açsam mi diyodum ki senin postunu gördüm 🦋 bende 16 +4 hamileyim bebegimi hiç hissetmiyorum hareketlenmesini göbeğimde çok hafif var hatta yok denilecek kadar az mide bulantisi falanda hiç yaşamadım sadece arada kasık agrım var o kadar🤔 umarım normaldir canım benimde kafam takılıyor