tugce67-67 Iraz canım daha minik karında hissetmemen normal,rahim tarafı kasığın bi tık üstü oralrda olur
Nergisim09 Iraz kasık bölgelerınde hissedersin canım biz 26 haftalık olduk anca yukarı cıktı daha oncekı haftalar da asagıdaydı
Iraz Babyy1S ama ben daha aşağıda hissediyorum kuzum ya normal mi acaba damar seyiriyor gbi bazen yukarılarda da hissediyorum ama uzandigimda kasık bölgemde kimildanma
Babyy1S Iraz doktorunuz sorun görmediyse normaldir büyüdükçe çıkacaktır yukarı benm ki tam hatırlayamadım fakat 20den sonra göbeğime çıkmıştı