cagla24 Tekli haneleri de gördük çok şükür ❤️ Yarın çatı muayenem var 🙊 Sizlerin kaç günü kaldı? Normal doğum mu yapacaksınız sezaryen mı? Hadi biraz sohbet edelim 🥰
Deletedmom399 cagla24 soon 12 inşallah 20 Ekimde kavuşuyoruz 💓 Sezeryan olacak nasipse ama zaman geçmiyor bana 😇
Seda-1530 cagla24 son 5 çok şükür geldi çattı bitmiyecek sandım Rabbim sağlıkla kucaklarımıza almayı nasip etsin inşallah 🤲
cagla24 buseyusuf27 ah öyle hızlı geçiyor ki hiç anlamayacaksınız bir bakmışsınız tekli hanelere düşmüşsünüz 🌸
Bsraskmn cagla24 sağlıkla kucağınıza alın inşallah çok az kalmış eli kulağındadır☺️ Bizim de son 43 gün 🙏🏻 Bir an önce gelsin istiyorum artık günler geçmiyor🥰
cagla24 Bsraskmn çok teşekkürler ❤️ şok çabuk geçiyor emin olun en son 99 gün kaldı diye post açmıştım şimdi 9 gün kaldı diye açıyorum 🥺 çok çabuk geçti hiç anlamadım üzülüyorum hamileliğimin son günleri olduğu için 😔
Kybele23 cagla24 son 35 uygulamaya göre bakalım minik cadım ne zaman gelmek isteyecek önce mi sonra mı 🤔🤷♀️