Bugün kontrole gittim geçmeyen kasık ağrım vardı 2 gündür. Nst ye bağladılar sancılar 100 ü geçiyor ama ben sadece hafif bı kasık ağrısı hissediyorum. Doktorum Perşembe günü suni sancı ile doğumu yaptırmak istediğini bu sancıyla beklemenin bebeği strese sokacağını ve kakasını yapabileceğini söyledi. Bu arada 40+4 üm. Açılma iki haftadır 1 parmak. Suni ile çabuk doğum olur mu ilk hamileliğim.