Nmtshn Aselinannesiii06 1 ekimde doğum yaptım sezeryan hala ağrılarım var gecmek bilmeyen napsan gecmeyen ağrılar oluyo Rabbım dayanma gücü versin canım ben çare bulamadım inşallah senin cok sürmez 😔
Aysenurp Aselinannesiii06 Çok gecmis olsun aslında yaninda birinin olmasi lazm sonucta ameliyatlisin. Seni tutup yurutmesi lazm yavs yavas. Ve agri kesici igne yapiyorlar serumdan. Hap gecirmez. Isde kimse olmaynca takmiyolar demek Allah yardimcin olsun.
Defneninannesi19 Aselinannesiii06 agrı kesici iğne yapsınlar yürüyorsan toparlanırsn inşallah endişe etme
Defneninannesi19 Aselinannesiii06 malesef ilk günler öyle ama Allah yardımcın olsun inşallah düzelirsn
Aydeniz09 Sibush yanlış Bilgi veriyorsunuz. Yürümek gaz için iyi değil sadece. Yürüdükçe açılacak kendini iyi hissedecek yattıkça hantallaşacak ağrısı acısı artacak. Yavaş yavaş dinlene dinlene yürümesi lazım dikkat ederseniz koş demiyoruz yürü diyoruz .