momyss merhaba canım şuanda 35 haftalık gebeyim, bebeğim hiç yukarı çıkmadı her zaman aşağıdaydı. Aşağıda bebek taşımak zor gerçekten her an baskı hissediyorsun, devamlı elimle alttan karnımı tutuyorum. Ama hiçbir zararı olmadı ne bir kanama nede sancı çok şükür bu zamana kadar geldik. Allah herkesin yardımcısı olsun inşallah hayırlısı ile kavuşalım yavrularımıza 🙏🌸