22 haftalikken bebeğimi baya baya iyi hissediyordum hatta bazen tekmelerini çok güçlü hissettiğim anlar da oldu. 23+6 günlük olduk 23 haftaya girdik gireli hareketleri yavaşladı yine hissediyorum ama geçen hafta gibi güçlü değil. Neden böyle oldu anlamıyorum normal mi bayanlar. Dün sağlık ocağında kalp atışı dinlemeye gittim korkumdan vardı kalp atışı ama anlam veremedim