edaslan Sebebi; prolaktin hormonunun yükselmesi ile birlikte göğüslerinizin süt üretimine hazırlanmasıdır. Gayet normal bir durum olduğundan herhangi bir tedavi gerektirmez. Bu biraz daha açıktır.
Ama siz doğurmaya yakınsınız . büyük ihtimalle kolastrum sütü olduğunu düşünüyorum, göğüsten gelen ilk sıvıdır. (Sizde gelen sıvı rengi ne bilmiyorum ona göre analiz edersiniz kendinizi )
hatırladığım kadarıyla koyu ve sarı renkte ve bebek için çok özeldir. Doktorlar o sıvıya bebeğin ilk aşısı derler. Normal anne sütüne göre daha vitaminli , daha fazla protein içerir.
şu an akıyor olması boşuna gidiyor olduğu anlamına gelmez.kesinlikle emzirmesi, bu sıvıyı bebeğe içermesi gerekiyor. Anne adayları maalesef bu sıvıyı görüyorlar ve sütleri gelmiyor diye bebekleri emzirmiyorlar sonra bebekle sarılık oluyor , annenin süt kanalları kapanıyor.
Ne olursa olsun zorlayın ve emzirin🌸