Mmunvvr Sibelozdemir06 bendede var 32+3 üm ben progestan kullaniyorum ama doktorum ondandır koku yoksa korkma dedi
Anisalenasmom Sibelozdemir06 Ayni bende öyleyim haftalarimizda ayni valla gecmiyor bildigin küf yesili fitil atiyorum oda bi süre geciriyor sonra tekrar ayni
Sibelozdemir06 Ebru-isil idrar verdim enfeksiyon çıkmadı fitil verdi kaç defa kullandım yine geçmedi bebeğe etkisi olur diye korkuyorum
Ahsend49 Bende 35 e yeni girdim normalde ama doktorlar hep 36 diyor . Şuan bendede 1 haftadadır aşırı bi akıntı başladı 🤦🏼♀️ Sarı gibi yeşil gibi yoğun şekilde anlamadım gitti normal galiba bu haftalarda 🤷🏼♀️