Merhabalar,
Fetal Dna sonucum geldi. Sonuclar temiz cikti. Cinsiyetle alakali doktorum kiz olduguna emin oldugunu soyledi fakat dna sonucu erkek diyor. Fakat testi yapan firma yanılma olabileceğini yaklasik %84 oranin da kesinlik oldugunu belirtti. Fetal dna sonucu cinsiyeti yanlis çıkan oldumu acaba?
bir de 14. Hafta icerisinde sag kasigimda ozellikle batma hissi oluyor ayaklarimi uzatmama ragmen bir kac saat sürüyor. Bunu yasayan var midir?
tesekkurler herkese 🙏🏽