GuLay_1 Kızlar mrb bugün 22+1 günlük olduk ama bebegimin harektlerini hep asagıda hissediyorum benim gibi olan varmi normalmi bu
DaisyMom GuLay_1 bende 20+3 gunlugum canim.Bende de oyle hatta korkmustum.Ama bu haftalar hep oluyormus.Hatta oturup yemek yerken bile kasigima batiyor.Geri yaslaniyorum duzeliyor.Yukari cikmayi pek istemiyorlar galiba 😍 bir kizim olucak insAllah.
Yildirim35 GuLay_1 bende 23+3 üm kuzum göbek deliğimin oralarda hissediyorm hep hareketini ama çok değişiyor
GuLay_1 Yooop aynı durumdayız bazen tereddüte kalıyorum acaba ters giden bisey varda oyuzdenmi böyle diye
Yooop GuLay_1 Yok canım aynı haftadayiz seninle neredeyse normalmis sordum kendini çeviriyor çok hareket ediyor diye öyle dedi suanki hareketler az ilerde daha çok hissedicez 🙄
GuLay_1 Yooop normal olsunda canim bi sorun olmasin . Bebeğinin cinsiyetini öğrenebildnmi ben hâlâ ogrnemedim
Yooop GuLay_1 Bize kız dediler iki defa ama kesin demiyorum dedi ikisinde de bilmiyoruz artık alışveriş yapmıyoruz bu ay tekrar bakicaz bakalım hayırlısı 🤷🤷
GuLay_1 Yooop ben daha ogrenemedim 2 aydır kontorlerde ayaklarini yukarı topluyor dedi doktorum saklıyor diyor çok merak ediyorum bende 😪
Smgyy O haftalarda yerleri geniş olduğu için rahat rahat dönüp her yere vuruyorlar ağrı kanama olmadı sürece hiçbir problem teşkil etmiyor kızlar