Zng Bu hastaneye gidip de çatı muayenesi olan var mı bna dha yapılmadı ama 38+4 oldum dha ne şekilde doğum yapicam bilmiyorum Bide çatı muayenesi elle mi yapılıyo cihazla mi
Kaderonur2105 Doktor cihazla yapıyor acilik olursanız elle ve iğrenç bi durum dün acille gittim Allah biz kadinlara sabır versin hele ilk gebelikte sap gibi kaldım ağladım rabbim iyi ebelerle karşılaştırsın