Betuldefnem 37+2 şimdi geldik doktordan 3145 gram 46 cm boyu sizin ne durumda nst sancıları 30-40 arası çıktı
Sera34 Betuldefnem bugün doktordan geldik 36+2 yiz 2700 dedi iyi normal dedi senin de bence iyi maşallah
Ceysem4545 Betuldefnem bende bugün gittim 34+3 üm 3000 olmuş maaşallah benim tosbiğim çok şükür herşey yolunda 👼🥰