-incilianne- canım acısı ağrısı kişiden kişiye değişiyor,ben 2 saatte sancı ,su ,derken doğurdum arkadaşım suni aldı bir günde doğurdu.ben doğum anında falan hiç zorlanmadım hiç sancı ağrısız 7 cm açıklkkla yatışım yapıldı ama iki ay dikiş acısı çektim.iki ay dikişlerim düzelmedi normal doğum olmasına rağmen.aksine arkadaşım bir haftada düzeldi.yani aslında bedenden bedene fark var ama en iyisi tabiki normal doğum